DUB LAND

DUB LAND

a wold for dub
DUB LAND

DUB LAND

a wold for dub

روشی برای دوبلور شدن

انجمن گویندگان جوان (گلوری) در نظر دارد افراد علاقمند به حرفه دوبلاژ و صدا گذاری را دعوت به همکاری کند . 

  برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید ...


دوبله خودم از انیمیشن پاندای کنگفو کار 3


 هم پاندا کوچولو ...... هم میمی  ........ گوینده شون خودم بودم ....... نظر لطفا

آهنگ مینیون ها کاری از انجمن گویندگان جوان ( گلوری )

خواننده  آقای آرش حسینی



آقای حسینی

خواننده و ترانه سرا در گلوری اینترتیمنت بودن که مدتی هستش بنا به دلایلی از گلوری رفتن و جای خودشون رو به آقای پیمان پروانه دادن

صدای زیبا و بسیار گوشنواز ایشان برای من یکی خیلی خاطره بر انگیز هستش

اگر این موزیک رو ب صورت فایل صوتی  میخواید توی نظرات اعلام کنید

مرسی

تعدادی نرم افزار جهت صدا گذاری روی ویدیو ها و دوبله

برای PC  یا همون سیسم عامل ویندوز

1 - Windows Movie Maker

2- Corel VideoStudio

3- Wondershare Video Editor

4- Adobe Audition 3.0

 من خودم دوتای اولی رو ترجیح میدم


برای سیستم عامل اندروید یا آیفون  ( گوشی موبایل)

1 - viva video

2- video show